هشدار جدی دکتر روازاده درون خصوص جلوگیری از سقط جنین بـه بهانـه تشکیل نشدن قلب جنین

 بسمـه تعالی

 سونوگرافی نکن، آپارات از سونو واژینال نُخبه جمع کن!

اکنون کـه به برکت روشنگری های دلسوزان و اندیشمندان ایران اسلامـی آحاد مردم از اهمـیت موضوع جمعیت و ازدیـاد نسل امت محمّدی (ص) مطلع شده اند و دیگری بـه شعار شیطانی "دو که تا بچه کافیـه" اعتماد نمـی کند و آسیبهای روش تک فرزندی درون خانواده به منظور عموم روشن شده است، نوبت بـه طراحی دسیسه ای دیگر از سوی دشمنان امت اسلامـی هست تا بتوانند نسل مسلمانان خصوصاً شیعیـان را نابود کنند. آپارات از سونو واژینال سونوگرافی های زود هنگام بـه وسیله دستگاههای تقریباً مستعمل و معیوب و توسط افراد فاقد تبحّر، دعوی تشکیل نشدن قلب جنین زیر دو ماه را بر سر زبانـها انداخته اند و اضطراب بسیـار شدیدی را به منظور مادران جوان بـه ارمغان آورده اند و زنان را عملاً مجبور بـه سقط جنین مـی کنند.

بعد از یکبار سونوگرافی با این ادعا کـه ضربان قلب جنین ثبت نشده است، بـه مادر مـی گویند کـه این جنین قلب ندارد بعد دستور مـی دهند بـه طرفۀ العینی بستری شود و جنین بی گناه را سقط کند و مـی گویند اگر درون اقدام بـه سقط  کوتاهی کنی، چنان و چنین مـی شود….

اینجانب دکتر روازاده، با تجربه چندین ساله خود درون امر طبابت سوگند یـاد مـی کنم کـه این بار حتماً و حتماً عجله کار شیطان است. آپارات از سونو واژینال بسیـاری از این جنین هایی کـه توصیـه بـه سقط مظلومانـه شان مـی شود اگر سقط نشوند، بعد از گذشت یک ماه درون سونوگرافی بعدی از قلب سالم و رشد طبیعی برخوردار خواهند بود و همـه کودکانی کـه توصیـه بـه کشتنشان درون دوره جنینی کرده اند همگی درون آینده افرادی تیزهوش و سالم و نخبه خواهند شد.

به مادران عزیز و پاکدامن کشورم توصیـه مـی کنم، اگر بـه شما گفته شد کـه جنین قلب ندارد بستری نشوید و اقدام بـه سقط نکنید، بـه هیچ عنوان این حرف را نپذیرید و مضطرب نشوید. بـه خدا توکل کنید و یک ماه دیگر هم صبر کنید. جنینی کـه قلب نداشته باشد و رشد نکند بـه صورت طبیعی درون رحم مـی مـیرد و دست هوشمند و قدرتمند طبیعت این جنین مرده را بـه آرامـی و بدون هیچ عارضه ای از رحم شما طی یک دوره مشابه دوره عادت ماهیـانـه دفع مـی کند. بعد عجله نکنید و پیش از موعد دست بـه قتل کودک دلبند خود نزنید و عوارض خطرناک و گاهی جبران ناپذیر یک عمل جراحی کورتاژ رحم را بـه جان نخرید کـه قطعاً باعث نازائی های احتمالی و کوتاهی عمر شما مـی شود.

از سونوگرافی های مکرر درون دوران بارداری بپرهیزید. اگر شما جوانید و سابقه معلولیت درون خانواده خود ندارید، بـه هیچ وجه نیـاز بـه آزمایش، سونوگرافی و غربالگری ندارید.

با آرامش، بـه خدا توکل کنید و فرزند دلبندتان را درون صدف وجودتان با عشق و محبت بپرورانید. درون طول بارداری حتماً تغذیـه سالم داشته باشید و با ایمان بـه خدا خوشحال و سرزنده این دوران را سپری کنید که تا فرزندی سالم، صالح و تیزهوش داشته باشید.

                                                         دکتر حسین روازاده

: آپارات از سونو واژینال




[سونوگرافی نکن، نُخبه جمع کن! - سایت حکیم دکتر روازاده آپارات از سونو واژینال]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 23 Jun 2018 14:39:00 +0000